Multikanalmarkedsføring - anvendelse

Kort fortalt

Efter kurset kan du anvende data samt vurdere og justere omnichannel strategien mht. markedsføring og herigennem optimere virksomhedens indsats inden for omnichannel markedsføring.

Hold
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital markedsføring eller ser en fremtid i at arbejde med digital markedsføring på tværs af kanaler.

Beskrivelse: Deltageren kan bidrage til at optimere virksomhedens omnichannel markedsføring.

Deltageren kan anvende data målrettet med det formål at vurdere samt justere den marketingindsats som fungerer på tværs af kanaler.

Deltageren kan på baggrund af data selv komme med forbedringsforslag eller udvikle nye løsninger inden for virksomhedens omnichannel indsats.

Deltageren kan behandle og anvende omnichannel relevant data til at udvikle markedsføring rettet mod virksomhedens målgruppe.

Deltageren kan vurdere effekten af virksomhedens omnichannel markedsføring og identificere nye muligheder for udvikling.

Fagnummer: 48319 Multikanalmarkedsføring - anvendelse Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 1.689,50
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU:
DKK 378,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.689,50
Har du brug hjælp?
Skriv en besked