Salg og markedsføring inden for madproduktion

Kort fortalt

Du kan med baggrund i ledelseserfaringer udarbejde en strategi til markedsføring af køkkenets madproduktion og ud fra kendskab til målgrupper og segmentering af markedet. Endvidere kan du fra et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven anvende værktøjer til markedsføring og salg af køkkenets madproduktion.

Hold
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Ledere og teamledere, som arbejder med professionel forplejning på offentlige og private køkkener, og som ledelseserfaringer har et godt kendskab til køkkenets forskellige brugergrupper.

Beskrivelse: Du kan:
Udarbejde strategi til markedsføring inden for madproduktion på basis af kendskab til målgrupper og segmentering af virksomhedens totale marked.
Planlægge markedsføringsaktiviteter med baggrund i et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven.
Anvende værktøjer til markedsføring med henblik på at fremme salg af køkkenets madproduktion.
Redegøre for fordele og ulemper ved brug af forskellige markedsføringsmetoder relateret til madproduktion.

Fagnummer: 48796 Salg og markedsføring inden for madproduktion Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 2.054,15
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU:
DKK 378,00
Uden for målgruppe:
DKK 2.054,15
Har du brug hjælp?
Skriv en besked