Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken

Kort fortalt

Deltageren kan formidle information om bageriprodukter, kunder og købsadfærd og komme med input til værdier og retningslinjer, som butikspersonalet kan anvende og agere efter i salgsarbejdet. Deltageren kan på baggrund af viden om service og salgsteknik observere butikspersonalet i en given salgssituation med henblik på at kunne rådgive personalet til at optimere salgsarbejdet.

Hold
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere beskæftiget med fremstilling af brød, kager, dessert, chokolade og konfekture, og som ønsker at tilegne sig kompetencer i forhold salg og servicefunktioner i bagerivirksomheder.

Beskrivelse: Deltageren kan formidle information om bageriprodukter, kunder og købsadfærd til butikspersonalet, som kan anvende denne viden i salgsarbejdet. Deltageren kan ud fra indsigt i et eller flere butikskoncepter komme med input til værdier og retningslinjer, herunder personlig kundekontakt, service og hygiejne, som butikspersonalet skal agere efter i salgssituationer, Deltageren kan på baggrund af viden om service og salgsteknik observere butikspersonalet i en given salgssituation med henblik på at kunne rådgive personalet efterfølgende til at optimere salgsarbejdet.

Fagnummer: 47400 Salg- og servicekompetencer i bagerbutikken Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.446,10
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU:
DKK 252,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.446,10
Har du brug hjælp?
Skriv en besked